Tisdag!

2015-01-07 00:07:28 Blogg
» Kommentarer(0) «


Johan ringde förlossningen idag igen, världens bästa är han, men ingenting ändrades än vad som var sagt innan. Vi ska dit på möte med läkaren imorgon och sen se vad som händer, bara gilla läget!

Idag på fm tog vi äntligen tag i mitt hår, nu är det ljust och fräscht igen. Älskar känslan av nyfärgat. Extra skönt att ha det gjort innan man får fullt upp här hemma. Johan fick agera barnvakt åt Tyra medan vi var iväg. Hehe lite träning i att ta hand om två barn samtidigt helt själv men han klarade det galant. 

På eftermiddagen åkte vi till vedbobacken där det var snö. Vi hade med oss bobben och pulka men glömde los hjälm. Kändes mig så värdelös som mamma när hob åkte där i backen utan hjälm. Johan fick order av mig att åka med henne så han kunde styra vart de åkte. Mycket folk var det också. Mötte upp min bror med familj och även syster och Tyra. Det var mysigt, lite fjällenkänsla fick vi trots allt. 



Efteråt åkte jag Johan och lo hem till mina föräldrar på lite tacos. Både jag och Johan var helt slut och somnade på soffan. Lo stormtrivdes, all uppmärksamhet från mormor och morfar fick hon och efteråt ville hon absolut inte åka hem. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback