Nyår

2015-01-01 23:14:57 Blogg
» Kommentarer(0) «


Jag har inte försvunnit nu igen utan blogg.se har krånglat med sidan och inloggning. 

Julen har rusat förbi och igår var det nyårsafton. Den firades med Johans familj hemma hos dem. För en gång skull så "slapp" jag tänka på städning, planering, inköp osv. Lite svårt för mig att släppa kontrollen då det oftast varit jag och Johan som styrt upp allt de flesta ggrna. Men det blev lugnt och lo var med oss nästan hela kvällen. Vid tolvslaget vaknade hon upp i panik av alla raketer och pangandes. Och inte hörde vi henne heller fastän jag sprang fram och tillbaka flr att lyssna om hon vaknat. Hon ville inte somna om utan var vaken med oss resten av natten, kl 4 imorse kom vi i säng och vaknade 12. Så en riktig välbehövlig sovmorgon tog vi! 




Idag har vi inte gjort så mycket alls. Städat lite, vilat, lekt och Johan lagade en gudomlig middag. Lammfilé med potatisgratäng och bea! Supergott! När lo somnat så gjorde vi gino som efterrätt av frukterna som blev kvar från igår. Det har blivit en ny favorit här hemma. Vi fick stå för desserten igår och det var första gången vi gjorde den. 


Imorgon börjar Johan jobba igen, även om det bara är en liten tjuvstart. Sen hoppas vi på att bebis kommer så han blir hemma ytterligare 10 dagar med oss! För vi fick som vi ville, en 2015 bebis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback