Hemma

2015-01-04 23:43:49 Blogg
» Kommentarer(0) «


Nu är hon äntligen hemma vår skrutt! Allt känns så bra. Vi har lekt och dansat och lekt ännu mera. Vi har plockat bort och rensat leksaker tillsammans från hennes rum så det är färdigt till bebis kommer.. Lo har sjukt mycket leksaker och det blev liksom ännu mer när Julen kom.. Jag och Johan bestämde att hon inte behöver ha så mycket leksaker framme utan vi plockade bort det som hon inte leker med nu så tar vi fram det senare då hon uppskattar det mer eller när hon frågar efter det (hon ser grejerna i garderoben). Så just nu är det dockor + tillbehör, mathörnan/köket, pussel och lego som lockar! Det blir lättare för både henne och oss att städa och hålla reda på grejerna här hemma!

Johan är inte helt 100 än, jag fortsätter med att ge Honom olika kurer för att bli helt frisk. Dock ska han jobba imorgon, envisa jäkel.. Jag ska på sista besöket hos min bm, bara en dag kvar nu! Lo ska följa med sin farbror med familj till åsby en stund så vi har fullt upp alla tre fastän på varsina håll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback