Äntligen här med oss

2015-01-31 00:06:15 Blogg
» Kommentarer(1) «


Tre veckor har gått sedan han kom, vår lille Max. Allting gick precis som planerat, vi fick en tid för kejsarsnitt som vi hemlighöll för alla andra. Allt var verkligen annorlunda mot förra gången vi fick Lo men det kommer i ett annat inlägg. 



Tiden fram tills nu har bara bestått av att lära känna vår nye familjemedlem. Få in alla rutiner och få ihop vardagen. Lo har verkligen varit den optimala storesystern som tagit det hela med ro, hjälpt till, tar hand om sin lillebror.. Hon gör det lätt för oss även om hennes trotsperioder dyker upp ibland. Hon tar efter allt som vi gör med Max det gör hon med sina dockor. Älskar vår lilla Madame! 

Namnet Max då.. Ja vi var inte helt överens, vi var nästan 100 på att det skulle bli en tjej så vi hade inger riktigt namn så när väl HAN kom så fick han heta "lillebror" och "lilleman" de första dagarna. Jag ville så gärna att han skulle heta Harry men Johan totalvägrade så vi kom överens om Max. Jag håller på vänja mig för fullt med namnet. För mig heter han fortfarande lilleman. Älskar när Lo tar efter och pratar med sin "lillaman" som hon säger! Älskade unge! 



Helt ärligt så har jag lyckorus de Lux gör hemma. Världens bästa sambo och två friska och fina barn. Min fina familj! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du/ni har verkligen något att vara stolta över. Och jag med. Mitt femte barnbarn som hälsas välkommen av oss alla❤️❤️

2015-01-31 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback