Åh noo

2015-01-03 00:38:43 Blogg
» Kommentarer(0) «


Johan har blivit sjuk. Eller ja, han har blivit förkyld och fryser så jag antar att det är de som jag hade förra veckan. Jag har servat honom med alvedon, strepsils och massa kärlek, vi vill inte ha sjukdomar nu. Men det såklart, vi har ju alltid nåt emot oss så. Men mardrömmen är att Johan inte får vara med på bb.. Hemska tanke!

Det har varit tomt här ikväll, ingen busig Madame som försöker med det ena och andra. Jag har hunnit ringa vanligt samtal, FaceTime samtal och smsat, vi saknar henne så. Innan Johan somnade låg vi och pratade om tokiga saker hon gjort eller sagt de senaste dagarna! Älskade unge! Vi saknar dig! När jenny kom för att hämta henne stod jag med gråten i halsen och med darrande röst vinkade vi hejdå. Usch! Jobbig känsla det där. 

Hursomhelst har vi passat på att ha en "bara-vakväll". Jag har passat upp på Johan som sagt, han gar ju passat upp på mig i nio månader så det här var det minsta jag kunde göra. Ska fortsätta imorgon så han får chans att vila. Tittade på nya Beck-filmen ikväll, 4 av 5 får den av mig.. 👍

Imorgon har jag lite ärenden att fixa;
-biblioteket ( lämna filmer som lo lånat)
- h&m (lite kläder som ska bytas)
- erikslund (leta efter mössa och pyjamas till bebis, har helt glömt bort detta)
- barnens land (köpa axelmuddar till babyskyddet)

Ska försöka komma iväg tidigt så jag hinner innan allt folk kommer, hörde att det var kaos idag. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback