Trotslo

2015-04-06 23:35:32 Blogg
» Kommentarer(0) «


Bara för att jag skrev att det gått så bra med Lo häromdagen så hade vi en rent ut sagt skitdag. Det var testning på g HELA tiden! Jag blev galen men försökte behålla lugnet så gott det gick! Men allt var fel idag. Småsaker som blev till världsliga saker, det var skrik, kasta sig på golvet, kasta saker, sparka på dörren m.m. Vad gör man, speciellt när man har en plutt i famnen. Vilket hon nyttjar till fullo. 

Det som är konstigt att på jobbet är det en sak, hemma en helt annan. Det blir så påtagligt, så personligt på nåt vis när det är ens eget. Efter den här jobbiga dagen så fick Lo sova hos mamma och pappa vilket iofs var bestämt sedan tidigare.. Men ändå, det känns som att jag vill backa dagen och börja om på nytt, göra saker annorlunda. Säga till Johan att han för ha en hemmadag eller tacka nej till erikslund med Sanna. Ja något iaf. 

Jag saknar henne så och mitt dåliga samvete gör sitt. Efter några timmar var inge jag bättre än henne utan det kom hot från min sida så som "då går vi inte på kalaset" eller "då går mamma och Max utAn dig".. Jag borde veta bättre men bägarn rann över idag. 

Vi hann ha en mysig stund tillsammAns iaf innan vi skildes åt, vilket jag lever på just nu, ikväll när hon inte är här.. 




Men jag älskar denna skrutt, fruktansvärt mycket oavsett vad hon gör eller säger. Alla har vl bra och mindre bra dagar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback