Stockholm

2015-04-05 00:21:55 Blogg
» Kommentarer(0) «


Varje halvår, höst och vinter, brukar jag och Johan försöka hitta på något bara vi. Oftast en hel helg men iom barnen och att Max är så liten än så fick det bli ett dygn istället. Vi funderade först på något spa men båda jag och Johan är för rastlösa för något sådant och får fort myror i benen. (Kanske vore bra för bägge att försöka klara av en helg bara vi, utan andra och telefoner).. De första timmarna är helt okej och så men nja. Sen får det räcka. Hursomhelst så blev det Sthlm, nära och bra. Vi trivs bra där, (bara på besök, skulle aldrig vilja flytta dit igen)..

På en dag hann vi med mycket. Shopping, vila, träff med min vän lina och hennes pojkvän, middag på tu man hand och kvällen avslutades med Lina och hennes syster i hotellbaren. Perfekt. Klockan tolv slängde jag och Johan in handduken och gick och la oss. Kändes oss supernöjda och passade på att få en hel natts sömn. Sovmorgon och hotellfrukost, sååå värt det. Det känns så lyxigt när man kan unna sig själva såna här dagar, man tar vara på dem och uppskattar dem 10 ggr mer än innan man fick barn. 




Självklart så var saknaden så stor efter våra troll som fått spendera sin tid hos farmor och farfar. Dirlet efter frukosten åkte vi hem, vi kunde inte hålla oss längre. Efter att ha tittat på bilder och pratat om dem så hade man en klump i hjärtat, våra älskade gryn.. Vi ville bara hem! 

Men tack farmor inga-maj och farfar Bjarne som tog hand om våra skatter medan jag och Johan hade en härlig dag tillsammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback