Sjuk

2014-12-27 22:29:56 Blogg
» Kommentarer(0) «


Imorse vaknade hela familjen kl 11, helt galet! Vi kom inte hem förän sent inatt och Lo somnade sent.. Sen har jag så svårt stt sova på nätterna. Vaknade upp med halsont och snuva, sen så strejkade hela kroppen.. 

Lo fick följa med Johan och bowla tillsammans med hans släkt medan jag var hemma för att vila. Bestämde mig sedan för att åka en liten stund men jag klarade nån timme innan jag kände mig alldeles febrig så jag tog med lo och åkte hem! Jag hann vara med på julklappsspelet och vann många paket, mycket gotti och en finsk julskiva ☺️ 




Väl hemma somnade Lo nästan på stört. Jag har roat mig med att kolla på reprisen av tsunamins minnesstund. Usch vad jag får panik.tanken att förlora Lo gör mig iskall. 

Snart kommer Johan hem hoppas jag och då blir det film, om han orkar dvs. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback