Julbock.

2014-12-21 11:30:22 Blogg
» Kommentarer(0) «


Lo är och bakar pepparkakshus hos farmor och farfar, hon var så förväntansfull imorse. Jag och Johan ska ut i skogen och plocka granris till vår bock som väntar på att bli klädd. Ett måste till julafton, hoppas vårt tålamod håller hela vägen. Vi lägger ut en egen före och efterbild sen när vi är klara! Denna hittade jag på google som vi ska försöka göra! 




Annars är allting nästan färdigt inför jul, bara Johans paket som saknas än sålänge, men det ska jag och Lo fixa på måndag när J är hos läkaren. Jag är sådär sjukligt nöjd men jag kan inte berätta vad det är ifall han skulle läsa! 

Jag hoppas på en bra jul i år utan streSs. Det blir ju annorlunda när man har barn, de har sina rutiner som ska följas för att dagen ska bli så bra som möjligt. Äta, sova osv.. Men jag tror vi styrt upp det rätt så bra, det visar sig, och det som är mindre bra ändrar vi tills nästa år. Måste nog köpa ett skrivhäfte där jag kan anteckna såna här saker i. 

Nu är det dags att sätta fart! Hörs snart igen !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback