Torsdagskväll

2012-09-13 00:40:28
» Kommentarer(0) «


Oj vilken mysig kväll det blev. Mamma hade Lo i några timmar så jag och Johan åkte ner till stan och hamnade på tabazco. Blev både middag, vin och efterrätt! Även om vi tänker på Lo varje sekund hon inte är med oss så behöver man såna här kvällar. Främst att inte glömma bort varann och få kunna lägga fokus på bara oss i några värdefulla timmar och även för att samla lite energi och styrka. Det är inte alltid en dans på rosor att ha en liten kotte. Just nu har hon lite jobbigt med sin mage som jag nämnde tidigare så kom det när vi bytte ersättning. Efter diskussion med BVC ska vi nu byta tillbaka. Största delen av dygnet så går det jättebra och hon lider inte alls och är superglad.
Men sen kommer det en tid på dagen (oftast em) då hon får världens magknip och blir så ledsen. Kanske är det i kombination att hon är trött men känslan att man är världens sämsta mamma dyker upp när man känner att man har slut på knep och ser sitt dyrbaraste vara så ledsen, det blir som en knut i hjärtat! Älskade vän. Jag hoppas att det blir som vanligt när vi byter tillbaka till den gamla ersättningen! Iallafall, Johan är den bästa att få bort den där dumma känslan om att man är oduglig som mamma. Hans ord och kramar gör susen och jag är så otroligt glad att jag har honom här hos mig! Min finaste!!
När vi hämtat Lo igen så åkte vi hem och slog på det nya avsnittet av sons of anarchy! Vi har väntat såå länge på den nya säsongen!

Imorgon fm blir det öppna förskolan och sedan lunch på wenströmska. Mamma jobbar där så hon ska bjuda oss på lite lunch, och det tackar man inte nej till!

Vi ska även hinna med att hämta ut korten på Lo som har kommit som vi tog förra veckan. Det är ju bara ett kort men vi har beställt fler i olika storlekar! Måste köpa lite fina ramar också.

Sen måste vi hinna med att hälsa på Johans föräldrar som åker iväg till Turkiet på fredag. En vecka blir dom borta så jag antar att dom vill gosa lite med Lo innan det vört dags att fara iväg!

Nu är det sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback