Torsdag

2012-09-13 22:27:31
» Kommentarer(0) «


Fullt upp idag. Var ju på öppna på förmiddagen en liten stund och såklart så lyckades jag glömma mobilen där när jag åkte vidare för att äta lunch. Som tur var så var åsa kvar så hon vaktade den tills jag kom tillbaka. Efteråt åkte vi och hämtade upp Jack som ska spendera kvällen/natten hos Sanna och Tobias! Vi gjorde pannkakor hos Sanna som vi mumsade i oss!

Har precis kommit hem från Johans föräldrar och tittar lite på tv samtidigt som jag lagar lunch tills imorgon. Ska ju till öppna förskolan imorgon tillsammans med lite trevligt folk! :) så roligt när man träffar nya och gamla vänner som har barn och har lite utav samma intresse. Man förstår varandra på ett annat sätt.

På kvällen är vi bjudna hem till Sanna och Tobias på middag och filmkväll! Kommer bli mys i deras nya lägenhet som har blivit så fin! :)

Har förresten lyckats sälja en typ babyoverall på tradera som vi köpte i Thailand för typ 50 spänn när vi var där i vintras. När vi kom hem så insåg vi hur ful den var om man jämför med det som finns här i Sverige och att Lo aldrig skulle använda den. Hursomhelst, den blev såld för 155:-! Toppen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback