Tisdagskväll

2012-09-25 22:28:24
» Kommentarer(0) «


Sen vi kom hem idag från babymassagen så har jag haft en sån dryg huvudvärk. Jag antar att det är mina linser som spökar i kombination med trötthet. Så idag när Johan kom hem från jobbet tog han med Lo för att storhandla och lät mig vara kvar hemma och vila lite. När jag vaknade hade ha. Städat, plockat ur diskmaskinen och lagat mat. Allt det som jag skulle gjort men inte hunnit/orkat med. Sanna kom över en sväng på kvällen och sällskapade oss framför tvn! :)

Imorgon har jag bestämt att det ska få bli en hemmadag här. Fixa lite bra filmer och ha en mysdag! Jag hoppas att det regnar och blir ett riktigt höstväder för att höja mysfaktorn lite!

Nu ska jag vänta på att matklockan ringer för Los del så vi äntligen kan lägga oss i sängen och slumra in. Även om jag har fått vila en stund på em så är jag helt slut i huvudet. Och jag är hellre vaken en timme extra på kvällen/natten så att jag får sova en extra timme på morgonen. Det lönar sig att hålla ut!

Jag säger godnatt och lägger upp en söt bild på Loi! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback