Tisdag

2012-09-04 08:14:44
» Kommentarer(0) «


Lo ligger fortfarande och sover och har gjort det sen 23:30 igår kväll, hurra! Älskar såna nätter! Men man är ju en vanemänniska så bara för att Lo sover betyder det inte att jag kan somna om lika lätt. Jag ligger och läser bloggar, Aftonbladet m.m. Och så har jag lyft över Lo till vår säng när Johan gick till jobbet, det blir så tomt när han går. Och så kan jag smygkika på henne närhon sover också =-) ska iaf snart börja göra oss iordning för öppna förskolan, pinglan! Ska möta Jenny med milla där, sen kommer Malin med Stella! Sen skulle anna med Sigrid komma och även min kusin Camilla med sin Rasmus om hon hann. Och kanske Emelie med sin Neo! Direkt efter ska Lo och jag ta en promenad till BVC, har ju inte varit där på två veckor nu! Spännande! Hoppas på en trevlig dag!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3569984/images/2012/pic_50459b83e087c3265800167e.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback