Tisdag

2012-09-18 15:27:04
» Kommentarer(1) «


Har precis kommit hem från babymassagen.. Det var riktigt mysigt och Lo verkade gilla det! Det var nedsläckt och lite varmare i rummet än vanligt.. Dom låg i bara blöjor och fick skön massage. Lo låg som vanligt med hela handen i munnen och låg och tittade överallt. På kompisarna, på mammorna, på taket.. Pratade lite.. Riktigt mys!

Innan så var vi på pinglan och det var fullt med folk så vi fick inte plats i vanliga rummet utan fick gå in i ett annat. Det uppskattades vara mellan 70-80 föräldrar + barn. Sjukt mycket. Såklart så somnade Lo lagom till sångstunden så jag fick vara med en utav Stinas tvillingpojkar (kommer ej ihåg vem)! Det är verkligen full rulle där!

Snart ska vi som sagt iväg till nya föräldragruppen, väntar bara på att Johan ska komma hem. Har äntligen hittat regn/vindskyddet till vagnen så det åker på när vi går ner dit! Sen åker Johan på fotbollsträning och jag och Lo går hem och förbereder middagen. Tror jag, om det inte blir en lite power nap efter denna fullspäckade dag!

Idag har Lo haft sin fin fina pippiklänning som min kusins mormor stickade till lilla Lo. Älskar den redan, men den är liiite kort men det gör inget. Johans mamma har stickat en lika dan fast lite större son hon kan ha sen. Tur att man har mönster upp i fler storlekar så man kan göra fler..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju för söt <3 <3

Svar: Javisst är hon, Tack så mycket=)
jessilo.blogg.se

2012-09-19 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback