Tillbaka!

2012-09-17 12:10:38
» Kommentarer(0) «


Vi har haft en otroligt skön och mysig helg och varje gång som jag varit på väg att uppdatera bloggen så har batteriet nästan varit slut varpå den dåliga uppdateringen!

Öppna förskolan och middag på fredagen, under lördag hade Johan match som vi var och tittade på och sen åkte vi hem till Johans moster under kvällen. Johans kusiner var också där och även kusinen Karin som var på besök från London! Hon ska också få en liten bebis fast i februari? tror jag att det var. Så Lo ska få en liten syssling!! Vi fick titta på fina bilder på ultraljudet.. :)

Igår var en riktigt mys/slödag! Johan tog Lo så jag fick vila upp mig lite och sen blev det lite fix här hemma, måste komma iordning nu! Tobbe kom på besök och sedan middag hos mamma o pappa.

Imorse när vi vaknade (kl 9) så var det regn och ruskväder. Kunde inte bestämma om vi skulle ta en tur till erikslund, en sväng på stan eller bara gosa ner oss i soffan. Det blev det sistnämnda men nu är det blått på himlen så man kanske ska bege sig ut på en liten sväng sen när Lo vaknat! Hon hat varit så snäll hela helgen, hon har sovit hela nätterna ända fram till nio-halv tio! Innan så vaknade hon vid sju men hon kanske tyckte att vi förtjänade lite extra sömn :-)

Lägger upp några bilder på Lo tillsammans med sina kompisar/kusin som jag tog på öppna förskolan.
Den sista bilden är på Lo i sin gosiga björnoverall! Det är i st 68 så den är rätt så stor fortfarande men hoppas hon hinner växa i den under senhöst/vinter!
Men hon var så otroligt söt i den och extra söt bakifrån då man bara det små öron och en liten svans och armarna som sticker rätt ut. Man vill nästan bara äta upp henne:) fast det går ju inte, det förstår ju jag med! Så får gosa lite extra ist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback