Sovdags

2012-09-09 21:59:10
» Kommentarer(0) «


Åh vad trött jag var imorse när vi vaknade. Jag och Lo skulle ju som sagt iväg och hälsa på min farfar i sthlm tillsammans med pappa och Sanna. Men allting gick bra men det var jobbigt att se farfar så dålig. Men det är liksom inte så mycket att göra åt..

När vi kom hem igen så blev det en liten vilostund här hemma. Jag och Lo var trötta efter resan och Johan var väl skapligt bakistrött efter gårdagen. Men det blev en kort vila för sen skulle jag möta upp Sanna och Anna för ett friskispass. Vi var så många den här gången och det blir så jädrans trångt. Och egentligen får jag inte gå på pass än för min barnmorska eftersom det är för tidigt än. Inga hopp och inget spring. Men jag trotsar lite och kör en gång i veckan och sen mina promenader. Det får räcka till en början tills jag får klartecken.

Kvällen har bestått av massa mys tillsammans med Johan och en vaken Lo. Så roligt nu när hon är vaken och med mer, fast visst, man behöver dom där stunderna när hon sover också. För ens egen skull och hennes. Pluttskrutt!

Imorgon har jag ingenting planerat, dagen får komma lite som den vill. Hör av er om ni vill hitta på något, jag och Lo är öppna för förslag!

Idag dök det upp en bild på Facebook som någon hade gillat och den var rätt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback