Så!

2012-09-02 21:15:29
» Kommentarer(2) «


Så, det var ett skönt pass. Och det gick förvånansvärt bra med tanke på att det var första gången på så länge. Direkt när jag fick reda på att jag var gravid så slutade jag för jag läste att dom första veckorna kunde vara kritiska och skulle ta det lugnt. Och när dom veckorna hade gått så började ju magen ta form och då var det ju inte lika roligt när man inte kunde vara med på alla övningar. Men hursomhelst, dagens pass var fokus på konditionen. Mer än vanliga "bas" pass. så skönt efteråt. Försökte få med både sanna och anna men ingen ville. När jag kom hem så hade Johan hunnit hämta Lo som var hos sin farmor och farmor medan Johan tränade fotboll. Han hade handlat och gjort världens godaste tacos! Nu blir det mys i soffan innan det är sovdags!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bravo <3

2012-09-02 @ 21:32:41
Postat av: Anna

Duktig du är som åkte :) hänger på nästa söndag!!

2012-09-03 @ 06:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback