Onsdag!

2012-09-05 21:17:46
» Kommentarer(0) «


Igår var vi som sagt på pinglan och hade supertrevligt. Förrutom att Lo somnade mitt under babyrytmiken. Men trevligt att träffa alla, det finns alltid något att prata om! Vi hann precis i tid till BVC efteråt och det gick jättebra. Har fått två burkar med mjölkfri ersättnig att prova, så snällt att vi fick och slapp köpa. Var tillbaka idag för att barnläkaren skulle ta en titt på Lo's öga som har haft gegga ända sen hon föddes. Men det var fullt normalt och som det ska och antagligen tårkanalen som inte Riktigt mognat än. Tillbaka tills igår. När vi kom hem igen så somnade både jag och Lo och när jag vaknade till så kände jag mig inte turligt hundra. Fick ta Alvedon och vila lite till. När Johan kom hem så hade han med sig en bukett fina rosor och en daimpåse!! Världens gulligaste. Idag kände jag mig mycket bättre så efter BVC besöket så fick jag och Lo in en lunch med Karin som jag inte träffat på år och dar. Mycket trevligt. Knatade hem, vilade lite tills Johan kom hem och sen åter ner på stan för att köpa en bok. Hem igen och fixade god tacos!! Mycket mysigt!! =)


Lo kan äntligen ha sina lundemyrbyxor, så söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback