Onsdag

2012-09-12 15:50:36 Blogg
» Kommentarer(0) «


Dagen har inte varit alls som den skulle idag. Alla planer ändrades i sista sekund så odag har jag och Lo verkligen tagit dagen som den kommer. Kvällen blev just också ändrad och eftersom jag redan ordnat barnvakt så drar jag med Johan och hittar på något mys istället. Det gäller att passa på när man kan!
 
Åh vad shoppingsugen jag är, det bara kryper i fingrarna på mig. Var på erikslund idag och provade lite fint men ibland säger plånboken nej. Och så fina kläder har kommit in på kappah till Lo så man vill köpa alltihop, men det går ju inte. Hon har ju iofs redan så sjukt mycket kläder men det går ju knappt att motstå. Pluttskrutt!
 
Ska snart bege mig mot bäckby, dom har någon torgfest där idag. Ska möta upp Jenny, jack och milla och se vad det är för något. Kul att det händer något bra där och kanske lockar mer folk?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback