Onsdag

2012-09-26 10:47:51
» Kommentarer(0) «


Den här morgonen var het tvärtemot gårdagens morgon. Igår ville jag inte vakna upp ur mina drömmar men idag var det så hemskt att jag vaknade av att jag var ledsen. Jag drömde att det var en sjuk man som bröt sig in i lägenheten och kidnappade Lo medan jag och Johan sov. Usch, hemskaste drömmen. På senare dagar så har jag börjar drömma allt mer intensivare och jag kommer ihåg dom väldigt väl i detalj vilket jag annars inte brukar göra. Vore intressant att försöka tyda dessa drömmer som förekommer om nätterna. Eller inte nätterna, utan mer på mornarna när vi somnat om efter Johan gått till jobbet..

Min önskan slog in idag, det blev ett riktigt höstväder ute. Hade jag jobbat hade jag nog tyckt att det kunde varit bättre väder men nu när man har valmöjligheten att vara hemma så är det rätt så mysigt. Om en stund kommer Sanna så då ska vi laga lunch och slå på någon film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback