Måndagskväll!

2012-09-18 00:52:11
» Kommentarer(0) «


Tillslut så bestämde vi (jag) oss för att bara ha en lugn hemmadag. När Lo sov så passade jag på att titta på lite filmer, såna filmer som Johan vägrar se, typ drama/komedi filmer. Det gäller att passa på när han jobbar!

Vi blev bjudna hem till Henke lite senare på kvällen för lite tv/film-tittning. X-factor och avengers fick det bli, färjan och ensam mamma spelades in så vi kan se det imorgon ist! Perfekt att slå på till middagen!

Imorgon blir en fullspäckad dag, pinglan på fm, babymassage efter lunch och sedan har jag och Johan fått hoppa in i en ny föräldragrupp nere på stan. Vi bytte ju BVC från Önsta till läkargruppen så vi slipper ta bilen när vi ska på kontroller med Lo. Och lika bra det, när vi gick på förra föräldragruppen på Önsta så var vi bara två par, vilket vi inte fick så mycket utbyte av, varken vi eller dom! Så det ska bli spännande att träffa "nya" föräldrar som har samma åldrar på sina barn som Lo.

Ska försöka somna nu så att vi orkar upp imorgon och slipper stressa, som vi iaf alltid får göra, spelar inte någon roll hur tidiga vi är vi kommer alltid sent ändå. Dålig vana? Man kan alltid skylla på Lo även om det till 99,9% av gångerna mitt eget fel. Jag är nog en väldigt stor tidsoptimist har jag konstaterat!

Nu säger jag godnatt härifrån norra floragatan! Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback