Måndagmorgon!

2012-09-10 11:07:49
» Kommentarer(0) «


Nu har vi äntligen vaknat och ätit frukost båda två. Natten har inte varit så rolig, Lo vaknade 3 ggr och ville ha käk och det har inte hänt sen vi kom hem från bb. Man blir ju bortskämd när man annars får sova hela nätterna. Men lilla stackarn hade magknip och varken jag eller Johan visste hur vi skulle göra för att hon skulle må bättre. Någon som har något tips? På senaste tiden så har hon varit så gasig i magen och det blev ännu mer när vi bytte ersättning. Vi kör med minifom-droppar innan hon äter och försöker få henne att rapa efter.. Alla tips mottages!

Och eftersom det blev en intensiv natt så kör vi en "baravarahemmadag". K
Jag är fortfarande trött så när Lo somnar om ska jag ta tillfället att försöka vila lite jag med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback