Måndagkväll!

2012-09-10 22:45:52
» Kommentarer(0) «


På eftermiddagen så åkte vi hem till Johans föräldrar och bjöd dom på hemlagad fiskgratäng. Det var ett recept ifrån Morbergs husmanskost och jag lovar att det var den godaste jag ätit! Vi tittade på x-factor och efteråt åkte jag och Johan ut till Ica maxi för att handla. Lo fick vara kvar hos farmor och farfar och under den lilla stunden hann hon somna in så sött. Nu är det snart sovdags och hoppas att Lo får en bättre natt. Får Lo en bra natt så får jag en bra natt vilket förhoppningsvis blir en bra dag för oss båda imorgon så vi orkar med pinglan och babymassagen på eftermiddagen.

Jag säger godnatt och ber att huvudvärken som hållt i sig hela dagen kan släppa snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback