Lördag

2012-09-29 17:07:23
» Kommentarer(1) «


Igår vid fem så åkte jag, Johan, Henke och Patrik (&Lo) till Vingåkers outlet. Det blev snabba puckar eftersom din stängde 19.. Men Johan lyckades hitta en jättesnygg kostym från tiger of Sweden. Själv hittade jag inget men jag letade inte heller, vi åker ju snart till London där det ska shoppas!! Hittade däremot ett par söta miniskor till Lo. Dom liknar converseskorna för bebisar men dessa är märket Vincent och kostade endast 90:-. Lätt värt! Hon fick ju ett par äkta vit skinn converse från morbror Danne som hon kan ha sen om några månader men jag ville att hon skulle ha ett par nu redan så då passade dom här helt perfekt!

Idag har Johan varit iväg och hjälpt en vän med att sätta nya fönster på nya huset. Själv fick jag med mig mamma till erikslund där typ halva Västerås befann sig. Bytte en overall/åkpåse till två storlekar större (till Lo alltså) och hjälpte mamma att hitta något att ha på sig till ladies night som är nästa fredag! :) hittade även en doppresent till Lo! :)

Kvällen är inte planerad än, vi får se vad som händer. Igår la vi ut våra utemöbler i rotting på blocket så det är två olika som ringt och vill komma och titta. Så vi blir väl hemma.

Kommer ni ihåg att vi köpte ett antal blöjpaket för ett antal sen? I varje paket var är det 88 blöjor och vi har fyra oöppnade paket kvar.. Och dom har börjat bli en aning för små.. Men så kom snälla Linda till undsättning så viska få byta till en storlek större. Så himlans snällt!! :)


Kommentarer
Postat av: sofie

När ska du till london? :) Tittar också på resa dit. Hittar verkligen ingenting i butikerna här i Sverige!

2012-09-30 @ 12:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback