Kväll!

2012-09-06 23:46:24
» Kommentarer(0) «


Jag sitter vaken och kollar runt lite på internet iväntan på att få väcka Lo för kvällens sista måltid. Johan gick och la sig för en stund sen eftersom han ska jobba imorgon. Bredvid mig har jag på babymonitorn (som jag verkligen rekomendera) och varje gång Johan snarkar så tänds skärmen upp här hos mig. Lo sover som en stock men varje gång skärmen lyser till tror jag att det är hon som vaknar. Tycker om att ha babymonitorn på för att kunna se lilla Lo närsomhelst när hon sover. Har hon tappat nappen, har hon somnat om eller börjar hon vakna osv. Och just den vi har är så himlans bra, det är superbra bild, du kan se hur varmt det är i hennes rum, trycka på en knapp ock prata med henne (brukar göra det ibland när hon har legat still alldeles för länge, då brukar vi säga Lo och ser om hon hoppar till, vilket hon brukar göra). Man kan välja vaggvisor och stänga av lika lätt, allt genom vår monitor som finns här ute så man slipper gå in och störa.


Nu när Lo bara äter ersättning så har vi köpt ett nytt flaskställ och nya flaskor. Med tiden har det blivit fler och fler och insåg idag att nu får det nästan vara nog, det får ute plats fler. Ett nytt ställ kanske man ska satsa på!

Vidare då.. Såg ni robinsonfinalen? Vilken besvikelse. Det var ju inte rättvist, dom ska ju tävla om vinsten, inte bli röstad på av gamla deltagare. Nä vad sur jag blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback