Kupongjägare?

2012-09-17 13:58:27
» Kommentarer(0) «


Pappa säger och skojar om att sedan jag fick Lo har jag blivit en riktig kupongjägare och jag kan väl inte annat än att hålla med. Det är väl inte föräns nu jag ens öppnat och tittat i reklamen och ibland när man har lite dötid över så hittar jag bättre priser i vissa affärer osv. Alla som har bebisar vet ju att blöjorna alltid går åt och att det är dessa som kostar mest så hittar man en kupong med 50 spänn billigare så är det näsan halva priset! Klart man kör på det!

Idag hittade jag mer erbjudanden men jag tror vi nöjer oss denna gång med det vi har. Förra gången så blev det ju nästan 10 stora paket som räcker ett bra tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback