Godnatt?

2012-09-03 00:05:30
» Kommentarer(0) «


Det skulle bli en tidig kväll vilket det blev men jag är så pigg så det går inte hur jag än försöker. Ligger och vrider och vänder mig, det blir för varmt och tar av täcket. Då blir det för kallt.. Kudden ligger fel och plötsligt blinkar hela rummet då en polisbil åker förbi. Sen kommer det värsta. Alla tankar som dyker upp. Om gammalt, om nytt, om framtiden.. Om allt som händer runtom. Positiva och negativa. Tankar man absolut inte vill börja tänka på som inte vill försvinna, dom är värst.. Då försöker man hitta dom där bra istället. Då tänker jag på Älskade Lo, då blir jag lugn. För en stund. Tills jag börjar tänka på vad jag skulle ta mig till om det skulle hända henne något, då blir jag ledsen istället. Och så börjar jag vrida mig, tittar över sängkanten för att få se henne. Då blir jag lugn igen. Hoppas på att hon ska vakna så man får borra in sitt ansikte i hennes nacke och känna Lodoften. Den är den bästa som finns. Och Johans! Det får mig att känna trygghet, lugn och framförallt lycka. Att jag har dom två bästa i mitt liv, min lilla familj. Älskade älskade oss! <3


Nu gör vi ett nytt försök att somna, bjuder på ett litet foto av Lo när hon somnat i sin gunga. Om ni funderar över varför jag oftast lägger upp bilder på när hon sover så är det för att det är nästintill omöjligt att få till ett kort när hon är vaken. Hon ska vara med överallt och titta på allt så när man fått en bra sekund och tryckt på kameraknappen då är det redan försent.. Man kan ju inte direkt be henne att sitta still..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback