Fredag!!

2012-09-07 15:01:28
» Kommentarer(0) «


Har precis spenderat fm på öppna förskolan på bäckby. Gick jättebra och Lo var vaken nästan hela tiden. Hann även med att göra fina hand och fotavtryck! Anna mötte upp oss och så mötte vi Åsa och hennes Valle. Jenny var redan där med Milla och Jack och lite senare kom även Emma med sin Elton.

När vi kom dit så erbjöd jag Åsa att låsa fast sin vagn i min eftersom jag har köpt en sprillans nytt lås. När vi skulle gå hem ville inte kordinationslåset gå upp och jag var säker till 110% att det var 987 just för att det är så lätt att komma ihåg. Hur vi än försökte med olika koordinationer så gick det inte. Och jag hade trott att det bara var att klippa upp med sax men icke. Prövade två olika tänger som dom hade på öppna men ingen fungerade. Tillslut gick jag till den gamla hederliga vaktmästaren Lennart som fått tagit med sig bultsaxen några gånger under min bäckbytid när jag antigen låst in eller tappat bort mina nycklar till skåpet!
Hursomhelst så fick inte ens han upp låset med bultsaxen. Han fick rota fram en annan och tillslut gick det. Stackars Valle och Lo som låg fullt påklädda i vagnarna, ingen av dom var direkt glad!

Nu sitter jag på bussen på väg hem till Sanna för lite lunch!

Ser ni min nya fina design på bloggen förresten. Har fått hjälp av en tjej som heter Linnea! Blev supernöjd! Ni kan följa henne på hennes blogg; www.linneaamandawikman.blogg.se Hon har också en liten tjej som heter Lo och det är där jag bl.a. fått inspirationen när vi skulle välja namn till vår tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback