Dagen!

2012-09-03 16:38:57
» Kommentarer(0) «


Imorse vaknade jag av ett sms från kappahl som hade utförsäljning på allt i butiken som ska upphöra. Kl nio fick jag smset och kl 10 var jag redo nere på stan och hade hunnit dra med Sanna, väcka och mata Lo, gjort mig iordning och knallat ner. Fanns inte så mycket kvar av det jag visste att jag ville ha så fick titta på lite annat istället. Fick med oss lite plagg som ät en storlek större än vad hon igentligen har,
Perfekt! Om jag ska vara ärlig så hade jag plockat ihop ännu mer men jag fick hejda mig lite och hänga tillbaks. Det var kläder som hon redan har fast i andra storlekar. Dessa finns ju fortets de kvar i andra kappahlbutiker och nästan varje vecka får man nya sms om 25% rabatt osv.

Efteråt gick vi och tog en sallad på robs, det var helt tomt, bara vi. Börjar gilla stan mer nu än erikslund, finns bättre och större cafeer och lunchställen och ytor. Mycket viktigt om man har barnvagn och framförallt om man är fler med barnvagn i samma sällskap.

Efteråt åkte till gryta för efterkontroll. Gick mestadels av tiden igenom förlossningen och journalen och hur tiden efter har varit. Pratade lite om jag var rädd att få fler barn eftersom jag hade en rätt jobbig förlossning och vad det finns för alternativ till nästa gång. Det var skönt att få prata ut sig med någon som förstår. Allt så bra ut, ett stick i fingret och konstaterade att jag var tvungen att fortsätta med mina järntabletter..

Snart ska vi iväg och storhandla, det är helt tomt här. Och så ska vi köpa nya nappar, tjohoo. Veckans höjdpunkt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback