Busdag!

2012-09-20 15:57:33
» Kommentarer(0) «


Kul att få sån fin respons på förlossningsberättelsen. Det var det hemskaste men finaste en människa kan uppleva. Jag längtar redan tills nästa gång jag får uppleva dessa känslor igen. Även om jag hoppas på en bättre förlossning utan snitt så har jag bestämt med min barnmorska att om jag går över lika länge med nästa unge och blir igångsatt så vill jag bli snittad på direkten istället för att gå igenom samma utdragna procedur igen. Det är väldigt ovanligt att det blir så men man vet aldrig.

Hursomhelst. Dagen har gått i ett idag. Idag var jag snäll och körde syster till jobbet eftersom att jag ändå skulle iväg och träffa anna på rönnbys öppna förskola. Var inte där så länge eftersom att det stängde tolv. Åkte vidare till busborgen där vi mötte upp Jenny, jack och Milla. Det var första gången jag var där och vi var i stort sätt själva där.

Om jag fick en önskning (. Förrutom att vinna en miljon och såna saker) så är det att få hoppa i en hoppborg igen. Studsen och allt det roliga. Vet inte hur många ggr jag varit sugen att smyghoppa i hoppborgarna som är placerade utanför Max restaurangerna. Och idag på busborgen så äntligen.. Tada!! Jack, Jenny och jag åkte den stora rutchkanan, och flög fram. Oj vad det pirrade i magen. Lo och Milla sov. Jag och jag klättrade i borgen och åkte den stora spiralkanan som gick i 180 kändes det som. Det var det roligaste jag varit med om på länge och jag o Jack låg på mattan när vi kom ner och bara skrattade. Att det inte finns sånt här för vuxna, vi (jag) tycker det är minst lika kul som barnen!!

Hemma igen en snabbis innan vi ska till erikslund och leta mössa till Lo. Hittade en sån fin igår på stan men fanns inte i hennes storlek. Johan åker på träning efter det och vi ska möta upp mamma och Sanna för att kolla om det finns något fint på Ginas "nyöppning" eller vad man ska kalla det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback