Trött dag

2012-10-15 23:09:58
» Kommentarer(0) «


Igår var jag som sagt på tupperwareparty och gjorde av med en del pengar. Det är ju liksom inte billigt, en burk ligger på ca 250-400:-/st. Visserligen så är det ju "livstidsgaranti" men fick fjäska en hel del för att Johan skulle godkänna mina köp! :)

Idag har vi varit på öppna förskolan tillsammans med Malin. När jag packade ut Lo ur bilen så försvann nappen någonstans på vägen. Och borttappad napp= ledsen bebis. Jag letade och letade för att jag visste att Lo hade nappen i munnen när jag tog ut henne och la henne i vagnen. Helt försvunnen var den. Jag fick springa till apoteket där Johans mamma jobbar (räddaren i nöden) och köpa nya nappar. Malin passade Lo medan. Och när jag kom tillbaka så låg såklart nappen på suffletten på vagen. Typiskt!! Jaja, två nya nappar till samlingen!

Nu är Johan klar i stort sätt i mammas och pappas nya lägenhet och det blir så fint. Imorgon ska dom redan börja flytta in så ska hjälpa dom lite. Resten av veckan blir fokusering på dopet.

Nu blir det lite schulmanshow innan sovdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback