Torsdag

2012-10-11 17:06:11
» Kommentarer(0) «


Idag har jag lo och Sanna åkt på en liten utflykt till åsby under fm. Var inte ute efter något speciellt så jag fick inte med något heller. Det blev en liten lunch där iaf innan det var dags att bege sig till BVC där vi går och träffar mammagruppen (Föräldragrupp).

I tisdags så avslutade vi en babymassagekurs på bäckbys öppna förskola och idag började en ny på BVC. Föräldragruppen kommer att träffas 7 ggr här framöver och två av gångerna är det babymassage. Så även om vi redan lärt oss hur vi ska göra så är det rätt mysigt att gå igen:)

På vägen hem somnade Lo och när vi väl var hemma så rullade jag ut vagnen på balkongen så hon fick sova en stund till. Självklart passade jag på att ta en liten lur på soffan! Dock inte så länge eftersom matklockan ringde för Lo.

Ska snart bege oss till mammas o pappas lägenhet och se hur det går där för dom. Johan är redan där och hoppas hoppas dom hinner bli klara idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback