Tisdag

2012-10-02 23:06:19 Blogg
» Kommentarer(0) «


 
Idag har varit en lång dag för oss alla. Dagen började med ett besök på önstas öppna förskola tillsammans med jenny och stina och deras guldklimpar. Jag och Lo hann bara vara där i 1 1/5timme innan det var dags att bege oss till bäckbys öppna förskola för babymassage. Sen, mina vänner.. sen var både jag och lo slut så vi åkte hem och vilade en stund. Men alltid, lagom tills jag precis somnat in så vaknar Lo så det var ju bara att gå upp och övertala sig själv att vara pigg..Johan kom efter en stund och då kunde jag lägga mig på soffan och bara vila. 15 minuter fick jag nöja mig med innan vi åkte till mamma och pappas nya lägenhet. Köket skulle rivas, golvet skulle bort och en mellanvägg rivas.. Oj vad effektiva vi var, allt fixades på mindre än två timmar. Sen lastades det in i ett släp innan vi åkte hem igen. Blev lite tvmys innan johan och lo somnade på soffan. Själv är jag vaken som vanligt i väntan på att ge lo sin sista måltid för idag.
 
Imorgon är det dags för Lo att få sin 3-månadersspruta. Jag måste nog erkänna att jag är lite nervös så jag har bett sanna att följa med som stöd ifall det brister för mig. Är ju extremt känslig just nu så det skulle inte förvåna mig att tårarna börjar rinna på mig när jag ser min lilla älskling få sina sprutor och skrika av smärta..
 
Häromdagen beställde vi en ny fin babysitter från babybjörn till Lo och den kom idag. Hon har ju en gunga men den är ju lite klumpigare att flytta på så denna passade perfekt. Hon verkade trivas rätt så bra i den också men har inte riktigt kommit på att hon måste få in rörelserna för att den ska gunga.. Men det kommer nog. Har även fått en kassa med lite bra saker från danne och jenny till Lo. Kan ta kort och visa imorgon vad det är för spännande! =)
Visst var det fin färg på den?=)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback