Tisdag

2012-10-30 11:33:46
» Kommentarer(0) «


Idag ska jag och Lo ner på stan en sväng och fixa lite, det är ju farsdag snart och nu har jag ju en till att tänka på. Eller tills Lo är stor nog att kunna göra/köpa något så blir jag ansvarig. Sen har jag min pappa att tänka på också. Så vi ska ner och kika lite och jag är till 99,9% säker vad vi kommer att komma hem med.

Vi ska även hinna med att tömma ett förråd som mamma och pappa har hyrt och ställt alla saker som blev över när de flyttade ifrån huset. Alltifrån saker ifrån när vi var små som leksaker och böcker till hockey och coronspel (eller vad det nu heter). Allt ska tömmas iaf, lite sparas och mycket kastas. När jag och Sanna var små var vi med i olika bok-klubbar och dom böckerna tänkte jag att Lo ska få ha. Även om hon inte kan läsa nu så är ju bilder intressanta. Både att titta och att känna på. Och att lyssna när vi läser. Att få den där lilla stunden tillsammans.. Den uppskattade jag när jag var liten och ser även på min arbetsplats hur uppskattat det är av barnen. Få tillfälle att varva ner lite. Perfekt!

Ska även hinna plocka och fixa och dona här hemma och få bort massa saker till fotograferingen som är imorgon. Det blir lite jobb men det är det värt!

Så nu har jag inte tid att sitta här utan nu är det full fart fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback