Tisdag

2012-10-23 21:22:29
» Kommentarer(0) «


Idag har det inte varit någon speciellt inplanerat utan vi har tagit dagen liten som den är.

Det var en mäklare här imorse som sagt var, och hon kom tillochmed en halvtimme innan planerat möte. Även om det kan vara skönt ibland att vara ute i god tid så kan jag bli lite störd över det. Säger man kl 10 och klockan är halv så räknar jag alltid med den där lilla extra halvtimmen. Så när hon kom så höll jag på att byta om på Lo så jag kunde ju inte bara släppa henne halvnaken så mäklaren fick vänta tills vi var klara.

Efteråt åkte jag och Sanna ut till erikslund och lunchade med Fanny. Sen hem igen för att invänta Johan innan vi åkte och handlade och vidare till mamma och pappa en sväng.

Nu är han iväg på säsongens första träningspass. Det betyder att det blir ensamma kvällar på tisdagar men som tur är så har jag ju Lo som sällskap.

Vi har haft några tuffa kvällar då hon inte vill somna och blir lite extragnällig. Men idag/kväll verkar det funka. Håll tummarna att hon sover medan Hollywoodfruarna är på tv.

Vi hörs mer sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback