Planer.

2012-10-12 12:24:18 Blogg
» Kommentarer(1) «


Just idag är det lite mycket i skallen. Mycket inför dopet som snurrar runt, Vi köpte en jättefin dopklänning till Lo i slutet av sommaren som hon fortfarande kan ha, Däremot så har jag inte rikigt kommit på vad hon ska ha för fina kläder efteråt under fikan? Hade ju en fin liten klänning som tyvärr har blivit lite för tajt på henne så jag ska försöka sy om den.. För den är så bedårande söt!
 
Sen ska vi göra smörgåstårta till 60 pers.. Ibland är man knäpp som lovar för mycket men kunde aldrig tänka mig att det skulle komma så många. Jaja tur att jag får hjälp med det iallafall.
 
Håller på lyssna lite på sånger på spotify som vi ska välja till dopet. Los farbror Per ska sjunga en låt som vi bestämt men jag tänkte ev. kanske ha en låt i början innan vi går in i kyrkan och det är den jag hålller på kolla efter.
 
Det gäller att passa på medan Lo tar sin middagstupplur. Snart kommer mamma och hämtar upp oss för att åka vidare till Erikslund och Ikea.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Planerade ni att skaffa Lo eller bara vart det så? :)

Svar: Hon var planerad men vi visste inte när bara. Iochmed att jag slutade med pstav så kunde det ta allt mellan några dagar till ett år. Men det tog bara 1 1/5 vecka! :))
jessilo.blogg.se

2012-10-13 @ 10:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback