Öppna förskolan

2012-10-25 15:09:56
» Kommentarer(0) «


Har nyss kommit hem från skallbergets öppna förskola. Har varit där sen kl halv elva så det blev en lång dag. Träffade en förälder med sitt barn som jag vanligtvis har på min avdelning också, så vi lekte och hade trevligt (barnet alltså). Jenny kom dit med milla och Jack också:)

Innan vi åkte dit så var vi upp på mitt jobb en sväng för att hälsa på:) min kollega var sjuk, så typiskt.. Men var trevligt att träffa alla andra kollegor och framförallt barnen. Åh vad jag saknar dom!

Lo sover äntligen efter en vaken fm (yes) så nu ska jag passa på att vila lite jag med. Vi blir själva hela kvällen för Johan ska iväg och hjälpa en vän att snickra lite :) är igentligen sugen på att åka på babykvällen i Eskilstuna, men sååå trist att åka själv. Så får vänta tills bästa i januari istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback