Onsdag

2012-10-17 23:52:42
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft en sån mysig dag tillsammans. Natten var så bra, Lo sov hela natten och både jag och Johan var utvilade ordentligt. Johan skulle jobba såklart men jag och Lo sov vidare tills jag smög upp och gjorde mig iordning, packade Los väska, plockade upp diskmaskinen, startade en maskin tvätt och sen fick jag gå in och väcka Lo och då var klockan nio. Det är så skönt att hinna göra såna där småsaker som måste göras i lugn och ro medan hon sover. Vissa mornar är helt tvärtom då hon väcker mig vid 8 och är vrålhungrig och skriker sig hes medan man ska upp, värma vatten, fixa minifom droppar. Ja, allt som brukar gå på en minut känns plötsligt som att det tar 10 minuter. Hursomhelst, imorse var en bra morgon! :) ge mig fler vettja!

Fot iväg till öppna förskolan på råby där Malin och Stella var. Det var första gången för mig och Lo men det var mycket trevlig personal och lokalerna var supernysiga! Var där en kortis bara, lite mer än en timme. Sen var det dags att möta upp älsko Johan för en lunch på bellmans. Min favorätt, fisk med sås och potatis. Johan åkte tillbaka till sitt jobb och jag & lo åkte till en salong för att plocka brynen. Jag blir alltid så nöjd när jag går dit för hon plockar med tråd och får verkligen med alla små fjun som man kanske inte får med med en pincett.

Sen åkte vi hem och bäddade rent ock busade i sängen. Övade lite vändningar men är inte riktigt där än. Johan kom hem och så gick vi ner på stan för att leta lite fint till dopet! Blev även "middag" cornetto, världens godaste sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback