Och så var helgen slut!

2012-10-22 00:15:09
» Kommentarer(0) «


Har haft en sådärdag idag. Vaknade imorse och kände mig så trött och bakis. Bakis fastän man bara druckit cola, det går ju inte riktigt ihop så jag antar att det är alla spänningar som gått ur kroppen. Johan skulle möta upp några vänner idag för att köpa bröllopspresent och då tog han med Lo så att jag kunde få sova ut lite extra. Välbehövligt kan jag lova!

Har gått igenom alla dopgåvor nu och det är ett presentkort som fattas och jag är så ledsen. Jag har letat överallt. Gått igenom sopor, alla kassar som följde med men det finns ingenstans, helt hopplöst.. Ska gå tillbaka till lokalen imorgon och kika igenom men jag tyckte att vi gick igenom allt. Håll tummarna att det dyker upp..

Justja. Torsdag 29/11 så är det tupperwareparty här hemma. Hojta till om ni är sugna på att komma, ta gärna med en vän så vi blir ett gäng.. :)

Upp tidigt imorgon, varför berättar jag lite senare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback