Mardröm

2012-10-26 00:50:03
» Kommentarer(0) «


Något som jag verkligen fasar över och drömmer mardrömmar om är att något skulle hända vår lilla Lo. Det värsta att någon skulle ta henne ifrån mig eller att någon skulle skada henne. En oskyldig liten bebis. Varje gång som Johan ska gå ut på krogen eller liknande så får han alltid lova mig att inte börja eller svara på något onödigt bråk. Även om han är stark och vet att han skulle klara av det i de flesta fallen så är jag rädd att de ska hända honom något. Man vet aldrig om den andra har någon form av vapen eller är påtänd och kan göra vad som helst. Eller om det är ett gäng som väntar på dom efter krogen och sedan förföljer dom för att hämnas. (det har ju hänt förut). Tänk om dom skulle följa efter honom hit, och ser vart han bor, vi har ju rätt så bra insyn och ett väldigt dumt läge när det gäller sånt. En hörnlägenhet med massor av fönster ut mot stora gatan. Tänk om dom skulle göra något och ta sig in och göra något på Lo. Det låter väldigt osannolikt MEN man vet fasen inte idag. Och det kändes mer verkligt när jag gick in på Aftonbladet och möttes av denna rubrik. Fyfan, vilken hemsk känsla för mamman. Helt handlös, kan inte gör något. Paniken inom mig uppstod när jag läste detta. Och att det dessutom hände här i Västerås. Nä, usch! Eller som jag tittar på nu, criminal minds, där en liten flicka blivit bortrövad av en pedofil. Tänk att sånt sker i verkligheten, det är inte bara på film det händer.. uhh. Rysningar i hela kroppen, dåliga rysningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback