Idag för ett år sedan...

2012-10-03 18:33:22
» Kommentarer(0) «


Idag för ett år sedan så stod jag i skogen och skulle grilla korv med barnen i regnet. Jag tog upp mobilen ur fickan och fick syn på att Malin och fredrik fått en liten bebis, Stella. Jag blev så glad att tårarna började att rinna.. Lilla Stella! <3 idag fyller hon 1 år, så grattis på din dag lilla vän!

För ett år sedan, just idag, fick vi reda på att Lo hade blivit till. Att det fanns en liten bebis i min mage! Alla känslor kom.. Glädje, rädsla, spänning.. Oj vad blandade känslor som kom. Men dom positiva tog över de negativa. Och här sitter jag med en liten Lo i min famn medan jag skriver, livet är underbart!

Detta är ett datum som jag alltid kommer att komma ihåg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback