Helgen

2012-10-07 23:05:50
» Kommentarer(0) «


Jg har haft full rulle hela helgen, därav en väldigt dålig uppdatering.

I fredags så var vi ett gäng som gick på ladies night. Åh så bra det var, har bestämt att nästa år blir det middag och vin nere vid scenen. Hursomhelst så kunde man anmäla sig till Möllers bil som anordnade en kväll med mat, vin och underhållning. Efteråt åkte vi vidare till cirkus/hattfabriken innan vi åkte hem.

Igår hjälpte vi mamma och pappa i deras nya lägenhet. Vi började lite smått i tisdags med att riva vägg, kök och riva upp golvet. Igår började Johan lägga golv och idag har Johan fortsatt med golvet medan jag och Tobias skruvat ihop köksskåp. Mitt i allt skulle jag och Lo kalasa hemma hos Malin ock Fredrik för att fira lilla Stella! Ikväll gjorde vi en liten mysmiddag här hemma till solsidan och efteråt nya Johan falkfilmen, "dom 107 patrioterna"? Tror jag den hette! :)

Justja. Johan var på lagfest igår och jag trodde att jag och lo skulle få spendera kvällen ensamma men plötsligt dök Sanna och Tobbe upp så det blev film, chips och mys. Hämtade Johan vid tolv tiden (hurra) så det blev en hyfsad tidig kväll.


Imorgon ska vi åka till Sthlm om inte Lo blivit för förkyld. Hon började lite idag och vi har gett henne näsdroppar och kört med snorsugen, får se om det hjälper under natten! Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback