Freeedag

2012-10-19 09:03:09
» Kommentarer(0) «


Natten har inte varit lika bra den här gången, Lo har sovit hela natten men det har varit oroligt. Hon kanske känner av sig min stress, vad vet jag.

Vi ska snart åka iväg till Råbys öppna förskola där dom kommer och fotograferar från porträttstudion idag. Det var ju inte längesedan vi tog kort på Lo men så länge dom fotograferar gratis och har 1000ggr bättre kamera än vad jag har så kör vi, det är alltid kul att ha fina kort.

Igår kväll la jag fram fyra olika klädval till Lo men kan inte bestämma vilken hon ska ha. Johan var inte till så stor hjälp heller så vi får väl se hur det blir. Efter fotograferingen ska jag åka och handla lite saker som fattas till lokalen efter dopet och i em ska vi duka klart allting där. Då kanske jag kan andas ut i.. Hmm 10 minuter.. Sen var det dom förbaskade smörgåstårtorna också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback