Ett år äldre..

2012-10-24 23:37:11
» Kommentarer(0) «


Jaha. Dagen var kommen och idag blev jag tydligen ett år äldre än vad jag var förra året. 26 år... Åh herregud. Tidsbegreppet är inte riktigt på min starka sida nu, så helt ärligt hade jag glömt bort att jag fyllde år. Visst, jag vet ju alltid den 24/10 är det min dag men jag trodde att det var lååångt kvar. Åtminstone två veckor tills dess. Men icke. Just nu är jag inne på Lo och jag räknar veckor och månader hit och dit. Det har jag stenkoll på. Men inte på mig själv.. Dagen har iallafall varit bra, kunde inte bli så mycket bättre!

Dagen började att möta upp Malin och Stella på öppna förskolan. Där serverades det fruktsallad med glass, vilket sammanträffande. Åkte hem igen, jag och Lo mös ner i sängen och sov en stund innan det var dags för att sätta igång baket och städandet. Sanna kom över och hjälpte till och hennes tårta blev... Ehm fantastisk. Även om den såg lite halvtaskig ut så smakade den bra iallfall. Familjen med respektive kom över och lilla mormor. Tyckte det räckte så, som sagt, det är ju liksom inget speciellt... Men det var en person som fattades, som har varit med på alla mina födelsedagar men inte den här.. Jo min lilla gammelfarmor som gick bort i våras. Hon finns i tankarna iaf och ibland så får jag för mig att jag hör hennes steg (lät speciellt eftersom hon alltid hade inneskor). Och tänker jag efter så kan jag se lilla henne insjunken i vår jättesoffa (som inte är anpassad för gamla människor har vi märkt). Iallafall så var det en ny liten person som fick vara med och fira istället, nämligen lilla Lo. Och jag är så glad för det!! :) och Milla förstås, hon har ju inte heller varit med förut.

Johan har nog skickat 10 grattis sms idag, ringt 3 ggr och låtit mig bestämma middag idag. Världens finaste blombukett och en fin liten present också som jag berättar mer om lite senare.

Tack för alla fina gratulationer, både på facebook, sms och telefonsamtal! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback