Efterlysning!

2012-10-02 01:04:42
» Kommentarer(0) «


Jag efterlyser två saker!

För det första. Jag har letat och letat, i affärer och på nätet efter en fleecetröja i en kritvit färg. Tröjan ska inte ha en hel dragkedja, utan bara vid kragen. Ingen luva heller. Den ska liksom vara i modellen som brukar vara när man köper fleeceställ. Är ni med på vad jag menar? Vill ha till Lo alltså, storlek 68! Ser ni en sån så hojta till!! :)

För det andra så är jag sjukt sugen på tuperware party. Inte att jag ska ha utan någon annan och jag bli bjuden. När man efterlyser såna partys så får jag kanske börja inse att jag faktiskt börjar nå vuxenlivet helt och hållet. Hursomhelst, hur kul är det inte att hitta smarta förvaringsburkar till kök och annat??

Nu är det godnatt som gäller, full rulle imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback