Bröllop

2012-10-27 09:19:15
» Kommentarer(0) «


Kvällen igår var precis vad jag behövde. Lugn fast ändå inte. God mat, gott vin och trevligt sällskap. Halv tolv var jag hemma och då blev det mys med familjen innan vi somnade.

Idag blir vår Lo hela fyra månader. Det går så fort, pluttskrutten. Tänkte skriva lite senare om vad som hänt i utvecklingen under den senaste månaden. Idag ska vi ner på stan och fixa lite ärenden och sen ska vi hämta upp larsa och Emelie för att gå på bröllop. Det blir mitt första någonsin så det kommer bli så kul. Ska försöka att ta lite bilder om dom tycker att det är okej såklart. Lo ska följa med på bröllopet men blir hämtad av mamma och pappa när själva festen börjar. Så hämtar vi henne imorgon :)

Johan och Lo sover fortfarande så nu tänkte jag ta en dusch och förbereda mig inför dagen, vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback