Äntligen

2012-10-18 11:24:46
» Kommentarer(0) «


Inatt var en bra natt och imorse vaknade jag utvilad och pigg, perfekt för en stressdag.

Sitter på salongen nu och har folie i hela håret, jag fick en akuttid hos Sanna tack vare ett återbud. Toppen. Innan hade jag tre olika färger i min utväxt och det kändes inte helt okej så nu fixas det till. Och jag tror att det kommer bli toppenbra. Och just idag var Johans mamma ledig ifrån jobbet så hon ville så gärna passa Lo medan jag är här. Och efter ska jag möta Johan och Henke för en liten lunch sen börjar all stress.

Får nycklarna till lokalen som vi ska vara efter dopet idag så ikväll ska jag dit och fixa iordning allt. Ska även hinna med en liten hemlis, återkommer senare om vad det kan vara!

Handla och trixas ska också hinnas med för imorgon ska smörgåstårtor bakas, tjoho.. Roligare har man varit med om men som tur är får jag hjälp av Johans kusin Malin som är superduktig på sånt. Och den vanliga tårtan ska en väns mamma göra och jag är SÅ sjukligt tacksam. Tack tack tack!!

Nu ska det sköljas ur så vi hörs mer sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback