3 månadersspruta

2012-10-03 22:06:03
» Kommentarer(1) «


Idag var vi och tog Los 3månaders spruta! Jag hade förberett mig på att det kunde komma tårar från mitt håll och mycket riktigt så gjorde de det. Tyckte det inte alls var roligt när jag var tvungen att hålla fast henne när dom tryckte i två sprutor samtidigt i vardera lår. Jag ville bara krama om henne när hon började gråta. När det var klart så tog Sanna henne direkt och hon blev tyst som en mus. Tills hon såg mig, då blev hon ledsen igen.. Så jag pratade med barnsjuksköterskan medan Sanna klädde på Lo.

Lo har klarat sig utan feber, peppar peppar. Lite tröttare än vanligt men hon har legat på 37,1 sen vi kom hem. Hoppas att hon sover bra inatt också!

Imorgon hoppas jag på en tid på salongen för att fixa mitt hår, äntligen. i helgen är det ju ladies night, 20:e dop och sen den 27:e bröllop! (inte jag och Johan som ska gifta oss, som några av er undrat).

Nu har Johan somnat på soffan så då passar jag på att se på kvällens nya avsnitt av Greys som jag satt på inspelning!


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Nils fick också sin spruta i veckan. han sov jätte bra natten efter men var lite mer gnällig dag tid.

2012-10-07 @ 11:41:36
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback