Uppdatering sen sist..

2012-11-04 14:49:34
» Kommentarer(0) «


Nu har det nästa än hunnit gå en hel vecka sedan senaste uppdateringen. Vi (jag) har haft så fullt upp. I måndag och tisdags hjälpte jag till att tömma mamma och pappas förråd. På kvällarna har vi städat, donat och fixat saker som ska vara klara till fotograferingen som var i onsdags. Nu ligger lägenheten ute och jag hoppas att det går undan nu!

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-3rum-centralt-oxbacken-vasteras-kommun-norra-floragatan-24-c-4387335

Torsdagen var det öppna förskolan och sedan träff med föräldragruppen. När jag kom hem därifrån åkte jag och Jenny hem till min vän Sandra som hade klädparty för me&i (barnkläder).

Fredags blev jag bjuden på frukost hos mamma och pappa. Ställde kvar bilen där och tog en promenad till öppna förskolan. Kl 14 gick vi därifrån och då åkte jag, mamma och Lo vidare till Ikea. Lo var vaken och ville sitta upp nästan hela tiden. När vi hade betalat så fick hon världens gråtattack så jag tror att alla vände sig om för att kolla vad det var som lät. Lo var så fruktansvärt övertrött och vägrade sluta utan fäktades med armarna, kastade nappen och snutten samtidigt som hon skrek sig röd i ansiktet av ilska. Då kan jag lova att det inte var kul att vara mamma. En sak om det är hemma men offentligt, mitt i fredagsrushen på Ikea där man inte kunde gå undan.. När hon väl satte sig i bilen blev hon knäpptyst och somnade inom fem minuter. Stackarn!

På kvällen var Perra och Therese barnvakt till Lo medan jag och Johan var tillsammans med min familj på Harrys och käkade. Efteråt hämtade vi Lo och åkte hem där Tobbe och Sara väntade. Blev X-factor och Gustavsson 3 trappor innan vi nästan somnade alla fyra i ett varsitt hörn.

Igår (lördags) träffade jag mina kollegor på hattfabriken för en lunch medan Johan bytte däck på båda bilarna. Efteråt hämtade Johan upp mig och Lo och vi Åkte hem för lite mys. Det blev en kvällspromenad till hovdesta Lund för att tända ljus i minneslunden för alla kära som gått bort. En extra tanke till min älskade gammelfarmor.. Och det var så fint när ljusen lyste upp i mörkret. Riktigt mys!

Snart ska vi bege oss hem till mamma och pappa på middag och sedan hem igen för solsidan och nya falkfilmen.

Vi hoppas på en lite lugnare vecka som kommer här näst.. Förrutom att det är visning på lördag så lär ha lite att fixa med tills dess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback