Torsdag

2012-11-09 00:44:09
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit på öppna förskolan nästan hela dagen, eller ja, halv två tror jag att jag kom därifrån. Och idag var det extra roligt för det var så bra sällskap. Man får många nya vänner när man får barn, samma intresse, alltid något att prata om och förståelse för varann. Idag var vi ett gäng på sex mammor med bebisar, några från föräldragruppen och några från babymassagegruppen. Alla är vi jämngamla och har någon koppling till varann sen innan utan att vetat om det! :)

Efteråt åkte jag ner på stan för att leta efter mockasiner till Lo. Nu när vi hänger på öppna förskolor och hon vill stå så måste hon ha något stadigt och som håller emot att fötterna glider isär. Och ett extra plus att dom är varma. Rekommenderar jämt föräldrar på jobbet att köpa såna till sina barn..Just nu är jag inne på röd färg till allt, älskar den färgen. Fick tips om röd/vita mockisar på pop som jag var in och köpte idag. Lite för stora men förhoppningsvis kanske hon kan ha dom till januari om inte tidigare? Vi får väl se. Ska ner imorgon på Moa o Max och köpa flerrandiga mockisar i hennes riktiga storlek. Vet att det finns där..

Sen var det inredningsparty hos Sanna. Hjälp vad mycket fint det fanns.. Johan fick komma över och ge sitt godkännande över mina köp och la dit ett och annat han med :) vi fick hejda oss lite eftersom vi inte riktigt vet hur det blir de närmaste månaderna heller. Apropå det så hade vi en provat visning på lägenheten. Återkommer senare hur det gick:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback